Netušený vplyv skákania cez ŠVIHADLO na rast dieťaťa

Netušený vplyv skákania cez12.01.2022 |

Niekto je nižší, niekto vyšší a je to úplne v poriadku. Napadlo vám však, že skákanie cez švihadlo patrí k aktivitám, ktoré stimulujú rast dieťaťa?

To, do akej výšky človek vyrastie, určuje najmä genetika. Pravdou ale je, že existujú aj fyzické faktory, ktoré to môžu ovplyvniť. Tieto aktivíty pomôžu vašim deťom dosiahnuť svoju maximálnu výšku. To neznamená, že začnú zázračne rásť, no vďaka stimulácii buniek a posilneniu svalov vydá telo zo seba maximum svojich možností. 

1. PLÁVANIE

Plávanie zlepšuje flexibilitu a stimuluje bunky v tele. To znamená, že pomáha pri stimulácii každého svalu, čo pomáha prirodzene zvyšovať výšku.

2. ZÁVESNÉ CVIČENIA

Záves je jedným z najlepších cvikov na výšku. Pomáha zvyšovať vytrvalosť ramien a stimuluje svaly hornej časti tela. Tiež pomáha pri tonizácii (udržiavaní určitého stupňa svalovej pevnosti) tela a jeho formovaní. To môže tiež pomôcť pri raste.

3. ŠVIHADLO

Skákanie cez švihadlo je zábavná aktivita, ktorá sa páči asi každému dieťaťu. Preukázateľne pomáha tiež pri raste. Skákanie spúšťa bunky tela od hlavy po päty a robí ich aktívnymi. Tento typ svalovej práce je najlepší pre zefektívnenie rastu tela.

4. DOTÝKANIE SA PRSTOV NA NOHÁCH

Dotýkanie sa prstov na nohách je jednoduché cvičenie, ktoré stimuluje svaly na chrbte a lýtkach a dopraje stehenným svalom príjemnú masáž. Učte deti, aby toto cvičenie robili od útleho detstva. Veľa dospelých ľudí má svaly poskracované a nedokážu sa prstov na nohách dotknúť. Možno stačilo tak málo, nenechať svaly „zlenivieť“ a mohli ste byť o kúsok vyšší.

5. PÓZA KOBRY

Ak chcete dosiahnuť pózu kobry, nech si dieťa ľahne na brucho a pomaly zdvíha hornú časť tela. Ohýbať by sa malo toľko, koľko mu jeho telo dovoľuje, aby sa zvýšili rastové schopnosti telesných buniek.

Fotogaléria

gettyimages.com
Autor: © Zoznam/az

Ďalšie články

Feminity

Zdravie

Diskusia