Z reklamy na auto vznikol riadny „doják“
Ilustračné foto
Zdroj: youtube.com
2015-03-02 13:10:10 |
Zdroj: youtube.com
Byť tatkom je viac ako byť otcom: je to o predvídavosti a odvahe čeliť veciam, nie báť sa ich. Je to voľba, ktorá hovorí, že je tu aj preto, aby vám ukázal rozdiel medzi dobrom a zlom...
Takto nejako znie leitmotív najnovšej reklamy spoločnosti Toyota na novú Toyotu Camry. Do krátkej komerčnej prezentácie dokázali jej tvorcovia úžasne zasadiť príbeh výnimočného vzťahu medzi otcom a dcérou, ktorý naozaj chytí za srdce. Aj keď na prvý pohľad to možno znie zvláštne, že sa rozhodli spojiť tieto dve témy – auto a vzťah otca s dcérou, no má to logiku. Reklamu si pozrie veľa otcov a mnohých určite zasiahne na veľmi citlivom mieste. A ak vám ujde nejaká tá slzička, ani sa nemusíte čudovať...