Rodičov rozzúrila reklama na kondómy počas futbalu

Rodičov rozzúrila reklama na
Ilustračné foto
Zdroj: youtube.com
2016-06-22 13:01:34 |

Ostro sledovaný zápas medzi Anglickom a Slovenskom počas majstrovstiev Európy vo Francúzsku si mnohí rodičia neužili. Dôvod? Museli deťom vysvetľovať, čo sú to kondómy...

Nahnevaní britskí rodičia, ktorí si chceli ako správni fanúšikovia v pondelok nerušene pozrieť duel medzi futbalovými reprezentantmi z Anglicka a zo Slovenska, majú ťažké srdce na komerčnú televíznu stanicu ITV. Tá totiž v polčase zápasu pustila reklamu na kondómy. Na obrazovkách sa objavila krátko pred 21.00, keď ešte pred televízormi sedelo mnoho detí. V reklame vystupujú muž a žena v spodnej bielizni, ktorí sa zahľadení jeden na druhého blížia k sebe v posteli. "Buďte si bližší než kedykoľvek predtým,“ odznelo v komentári.

Rodičom prekáža, že reklama so sexuálnym obsahom bola odvysielaná v čase, keď pri televízoroch sedeli celé rodiny. „Deti pozerali futbal s nami. Vtom sa rozsvietil inzerát na kondóm. Samozrejme, hneď ich to zaujalo a začali sa vypytovať. My sme ale chceli pozerať futbal, nie riešiť teraz túto tému,“ napísala jedna z rozčúlených mám na sociálnej sieti Twitter. S podobnou kritikou sa ozvalo veľa ľudí, podľa ktorých odvysielaná reklama spustila lavínu nepríjemných otázok práve v čase, keď sa chceli sústrediť na fandenie futbalistom.

Reklama na kondómy o 20:59... vysvetlite mojim 10 a 8 rokov starým deťom, ktoré so mnou pozerali futbal, čo to je...“ Prevádzkovateľov stanice nešetrili ani ďalší. „Dať reklamu na kondómy počas futbalu, ktorý pozerá celá rodina, to je trápne,“ napísal jeden z nahnevaných užívateľov.

(Momentka zo zápasu Slovensko - Anglicko, ktorý sa v parížskom Saint-Etienne skončil bez gólov. Peter Pekarík v páde, na snímke s hráčom Anglicka Dele Allim počas zápasu B skupiny majstrovstiev Európy.)

Britská regulačná organizácia Advertising Standard Authority (ASA) už dostala niekoľko sťažností. Organizácia, ktorá podporila spornú liberalizáciu televíznej reklamy na kondómy v roku 2010 zvažuje, či začne s formálnym vyšetrovaním. Pred šiestimi rokmi totiž došlo k zmene pravidiel a dovtedajší zákaz vysielať reklamu na kondómy pred 21:00 zrušili. Po novom je povolené vysielať takúto reklamu kedykoľvek počas dňa za predpokladu, že nejde o program určený deťom do 10 rokov. „Futbal nie je programom spadajúcim do tejto kategórie,“ obhajuje sa stanica ITV, ktorá nevidí v reklame na kondómy odvysielanej počas zápasu žiadny problém. Nuž, i keď mnohí britskí rodičia v druhom polčase namiesto sledovaniu futbalu museli preberať s deťmi intímny život, pre nás duel dopadol dobre. Zverenci Jána Kozáka remizovali s anglickým národným mužstvom v Saint-Étienne 0:0.

Prečítajte si tiež:

Deti, ktoré nepozerajú televízor...

Sedem lekcií, ktoré nám dá život s deťmi

Fotogaléria


Foto: youtube.com
Zdroj: az

Ďalšie články

Gurmán.sk

Feminity

Zdravie

Diskusia